גפן פרימו - מדליות ארד לגפן פרימו ולטל / חברת טלטוס מלווה את גפן כל הדרך עד לאולימפיאדת טוקיו.

האחיות פרימו כובשות את פסגת הג'ודו. הג'ודוקא הישראלית גפן פרימו זכתה הערב במדליית הזהב בגראנד סלאם פריז. Il y a 15 heures. Il y a 15 heures. גפן פרימו רק בת 20 וכבר הספיקה לזכות במדליית ארד באליפות אירופה.

Il y a 14 heures. מזל טו×': שמאילו×' ופרימו ×™×
מזל טו×': שמאילו×' ופרימו ×™×"יו from ynet-images1.yit.co.il
פרימו גברה בגמר על הצרפתייה אסטריד גנטו. טלטוס מברכת את הג'ודקא גפן פרימו על זכייתה במדליית הזהב בגראנד פרי מונטריאול! הגיע הזמן לחלוקת תקציבים בהתאם להצלחות הענפים. גפן ניצחה באיפון את השוויצרית . הוועד האולימפי בישראל הג'ודאית הצעירה גפן פרימו (עד 52 קג) זכתה במדליית הארד באליפות אירופה המתקיימת בליסבון, פורטוגל. האחיות פרימו כובשות את פסגת הג'ודו. חברת טלטוס מלווה את גפן כל הדרך עד לאולימפיאדת טוקיו. גפן ניצחה היום במהלך התחרויות את האלופת האולימפית .

טלטוס מברכת את הג'ודקא גפן פרימו על זכייתה במדליית הזהב בגראנד פרי מונטריאול!

גפן ניצחה היום במהלך התחרויות את האלופת האולימפית . חברת טלטוס מלווה את גפן כל הדרך עד לאולימפיאדת טוקיו. פרימו גברה בגמר על הצרפתייה אסטריד גנטו. הג'ודוקא הישראלית גפן פרימו זכתה הערב במדליית הזהב בגראנד סלאם פריז. האחיות פרימו כובשות את פסגת הג'ודו. הוועד האולימפי בישראל הג'ודאית הצעירה גפן פרימו (עד 52 קג) זכתה במדליית הארד באליפות אירופה המתקיימת בליסבון, פורטוגל. גפן פרימו רק בת 20 וכבר הספיקה לזכות במדליית ארד באליפות אירופה. גפן ניצחה באיפון את השוויצרית . Il y a 14 heures. טלטוס מברכת את הג'ודקא גפן פרימו על זכייתה במדליית הזהב בגראנד פרי מונטריאול! הישג ענק לג'ודוקא גפן פרימו לאחר שזכתה במדליית הזהב היוקרתית בגראנד סלאם פריז. הגיע הזמן לחלוקת תקציבים בהתאם להצלחות הענפים. Il y a 15 heures.

הוועד האולימפי בישראל הג'ודאית הצעירה גפן פרימו (עד 52 קג) זכתה במדליית הארד באליפות אירופה המתקיימת בליסבון, פורטוגל. Il y a 14 heures. הגיע הזמן לחלוקת תקציבים בהתאם להצלחות הענפים. גפן ניצחה היום במהלך התחרויות את האלופת האולימפית . הג'ודוקא הישראלית גפן פרימו זכתה הערב במדליית הזהב בגראנד סלאם פריז.

זה מגיע אחרי מדליות הארד באליפויות העולם ואירופה בהן . מש×
מש×" פונטי: "אין כאן מ×" ל×"סתיר - ×–×" from ynet-images1.yit.co.il
שר הספורט חילי טרופר בירך: Il y a 14 heures. פרימו גברה בגמר על הצרפתייה אסטריד גנטו. הישג ענק לג'ודוקא גפן פרימו לאחר שזכתה במדליית הזהב היוקרתית בגראנד סלאם פריז. הג'ודוקא הישראלית גפן פרימו זכתה הערב במדליית הזהב בגראנד סלאם פריז. Il y a 14 heures. הוועד האולימפי בישראל הג'ודאית הצעירה גפן פרימו (עד 52 קג) זכתה במדליית הארד באליפות אירופה המתקיימת בליסבון, פורטוגל. האחיות פרימו כובשות את פסגת הג'ודו.

Il y a 14 heures.

חדשות, עדכונים שוטפים, פרשנויות ומגזין. גפן פרימו רק בת 20 וכבר הספיקה לזכות במדליית ארד באליפות אירופה. Il y a 15 heures. הג'ודוקא הישראלית גפן פרימו זכתה הערב במדליית הזהב בגראנד סלאם פריז. האחיות פרימו כובשות את פסגת הג'ודו. היכנסו לאתר החדשות דבר בשביל לקרוא על גפן פרימו. Il y a 14 heures. שר הספורט חילי טרופר בירך: פרימו גברה בגמר על הצרפתייה אסטריד גנטו. גפן ניצחה באיפון את השוויצרית . גפן ניצחה היום במהלך התחרויות את האלופת האולימפית . Il y a 14 heures. הוועד האולימפי בישראל הג'ודאית הצעירה גפן פרימו (עד 52 קג) זכתה במדליית הארד באליפות אירופה המתקיימת בליסבון, פורטוגל.

חדשות, עדכונים שוטפים, פרשנויות ומגזין. גפן פרימו רק בת 20 וכבר הספיקה לזכות במדליית ארד באליפות אירופה. היכנסו לכאן ומצאו חדשות, סרטונים וכתבות בנושא גפן פרימו. האחיות פרימו כובשות את פסגת הג'ודו. Il y a 15 heures.

זה מגיע אחרי מדליות הארד באליפויות העולם ואירופה בהן . ×''ו×
×''ו×"ו: מ×"ליות כסף ללי קוכמן from images1.ynet.co.il
היכנסו לאתר החדשות דבר בשביל לקרוא על גפן פרימו. חברת טלטוס מלווה את גפן כל הדרך עד לאולימפיאדת טוקיו. גפן ניצחה באיפון את השוויצרית . Il y a 15 heures. זה מגיע אחרי מדליות הארד באליפויות העולם ואירופה בהן . הוועד האולימפי בישראל הג'ודאית הצעירה גפן פרימו (עד 52 קג) זכתה במדליית הארד באליפות אירופה המתקיימת בליסבון, פורטוגל. הגיע הזמן לחלוקת תקציבים בהתאם להצלחות הענפים. חדשות, עדכונים שוטפים, פרשנויות ומגזין.

זה מגיע אחרי מדליות הארד באליפויות העולם ואירופה בהן .

זה מגיע אחרי מדליות הארד באליפויות העולם ואירופה בהן . הישג ענק לג'ודוקא גפן פרימו לאחר שזכתה במדליית הזהב היוקרתית בגראנד סלאם פריז. חדשות, עדכונים שוטפים, פרשנויות ומגזין. חברת טלטוס מלווה את גפן כל הדרך עד לאולימפיאדת טוקיו. Il y a 15 heures. היכנסו לכאן ומצאו חדשות, סרטונים וכתבות בנושא גפן פרימו. Il y a 14 heures. שר הספורט חילי טרופר בירך: הג'ודוקא הישראלית גפן פרימו זכתה הערב במדליית הזהב בגראנד סלאם פריז. היכנסו לאתר החדשות דבר בשביל לקרוא על גפן פרימו. Il y a 14 heures. הגיע הזמן לחלוקת תקציבים בהתאם להצלחות הענפים. גפן ניצחה היום במהלך התחרויות את האלופת האולימפית .

גפן פרימו - מ×"ליות אר×" ל×'פן פרימו ולטל / חברת טלטוס מלווה את גפן כל הדרך עד לאולימפיאדת טוקיו.. Il y a 15 heures. גפן ניצחה באיפון את השוויצרית . שר הספורט חילי טרופר בירך: האחיות פרימו כובשות את פסגת הג'ודו. Il y a 15 heures.